Avatar billede gregblach Nybegynder
24. juli 2007 - 13:08 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Valg af bundkort og CPU (Intel Core 2 DUO)?

Hej Eksperter,

Jeg overvejer at bygge mig en ny maskine, og da det er meget længe siden jeg sidst har kigget på HW, ville jeg lige høre jer til råds. ;o)

Jeg kigger på en Intel Core 2 DUO processor (E6300 eller højere) og vil godt finde et Intel Motherboard som passer til mit behov. MB skal være af høj kvalitet, og naturligvis kunne følge med processoren. Derudover skal der være indbygget hardware RAID controller.

Intel MB's varierer så meet i pris, og jeg kan dårligt se forskel på specs. Help please. ;o)

/G
Avatar billede gregblach Nybegynder
24. juli 2007 - 13:13 #1
Nåh ja, forresten... Det er sådan et kabinet her den skal bygges op omkring:

http://www.zitech.dk/Product/BigImage.aspx?ID=26498

P.t. sidder der en Pentium 4 i maskinen. Kan jeg egentlig genbruge strømforsyningen?
Avatar billede gregblach Nybegynder
24. juli 2007 - 13:45 #2
Lukker den lige igen...