Avatar billede carlo-jensen Nybegynder
20. juli 2007 - 19:41 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Nvida skærmkort - VISTA

Hejsa

-----------------------------------------------------------------
Info

Bærbar - Toshiba satelite a100 - 178 (PSAA9E)

Windows Vista Ultimate - 64-bit

-----------------------------------------------------------------

Da jeg for nogle dage siden gik fra XP over til VISTA, Ville mit grafikkort ikke mere.

Under skærmindstillinger skriver den at der sidder et standard VGA-skærmkort. Da der ikke står på kassen eller i nogle manualer hvilket kort de har sat i ved jeg det ikke. Men jeg r sikker på at, det kørte Nivda drivere før. Derfor har jeg prøvet næsten alle deres drivere på deres hp, men unden held.

Der næst har jeg været inde og søge efter opdateringer på Toshiba. Jeg kom frem til denne.

http://nordic.computers.toshiba-europe.com/cgi-bin/ToshibaCSG/vista_drivers.jsp?macId=&mode=allMachines&userOS=&action=search&selCategory=2&selFamily=2&selSeries=153&selProduct=624&selOS=26&selType=11&country=6&language=all&search=

Når man installere den skriver den, at den kun r baseret på 32-bit. Så den virker ikke.

Nogen der kan hjælpe? :D

Mvh

Carlo
Avatar billede Slettet bruger
20. juli 2007 - 20:18 #1
Har du prøvet Kontrolpanel -> System -> Enhedshåndtering -> Dobbelklik på skærmkort -> Opdater driver -> Lad Vista søge på nettet
Avatar billede carlo-jensen Nybegynder
20. juli 2007 - 20:36 #2
Yes.. Og slette det. Men  det virker ikke!
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. juli 2007 - 00:29 #3
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. juli 2007 - 00:42 #4
HOV!!!

http://nordic.computers.toshiba-europe.com/cgi-bin/ToshibaCSG/jsp/seriesHomepage.do?LNG=19&service=ND&SERIES_ID=111510

Den leveres jo med Vista Home Premium, så 64 bit drivere findes slet ikke til den model.

Kig selv Toshibas forum igennem.
Avatar billede carlo-jensen Nybegynder
21. juli 2007 - 04:05 #5
Avatar billede carlo-jensen Nybegynder
21. juli 2007 - 04:06 #6
Fejl 40.. jo den gør så.
Avatar billede carlo-jensen Nybegynder
21. juli 2007 - 04:12 #7
Nej den har jeg prøvet flere gange! den skriver den r til Vista 32-bit!
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. juli 2007 - 14:05 #8
HIHI ;)

Svar: john_stigers
Avatar billede carlo-jensen Nybegynder
22. juli 2007 - 01:22 #9
Lukket henter point tilbagde. har sat Toshiba på sagen!
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. juli 2007 - 20:24 #10
WHAT??

Jeg gør opmærksom på at toshiba ikke laver 64 bit drivere, og det gør det ok at tage point selv????
Avatar billede carlo-jensen Nybegynder
23. juli 2007 - 17:36 #11
hmmm... ja når du kun har vist mig samme ting som jeg selv havde fundet ud af... Og nu hvor du ikk har kunne hjælpe, har Toshiba fået sagen! ..
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. juli 2007 - 20:52 #12
Dårlig undskyldning....