Avatar billede blindfolded Nybegynder
20. juli 2007 - 00:07 Der er 6 kommentarer

Outlook 2003 hænger ved åbning af mail

Hej Allesammen

Jeg har et dumt prblem jeg mangler hjælp til.

Kører med Outlook 2003 Home Edition i XP Media Edition miljø.

Når jeg åbner Outlook 2003 og derefter forsøger at åbne en mail, typisk html mail (er det ikke det det hedder, når der er andet end tekst f.eks. TDC-nyhedsbrev), så hænger programmet.

Til tider lykkes det Outlook at åbne mailen, andre gange svarer programmet slet ikke.

Der er naturligvis adgang til nettet, maskinen kører med alle relevante opdateringer fra MS.

Hjælp efterlyses!

Hilsen

Kenneth
Avatar billede thegenuine Praktikant
20. juli 2007 - 00:53 #1
Prøv at køre en repair af Outlook 2003.
Avatar billede blindfolded Nybegynder
20. juli 2007 - 08:49 #2
Hej

Det er gjort, har også reinstalleret Office 2003.

Maskinen er forøvrigt nyinstalleret for ca. 14 dage siden.

Kenneth
Avatar billede hmb Nybegynder
27. juli 2007 - 22:04 #3
Jeg deler de sorg... Jeg trille XP home media med outlook 2003... samme problem... hvilken antivirus køre du med??...
Avatar billede blindfolded Nybegynder
27. juli 2007 - 22:34 #4
Ja det er noget møg, kører forøvrigt med Kaspersky Internet Security 6.0
Har prøvet deaktivere AV, men ingen bedring.
Læste et sted at det startede, når men havde eksporteret gamle filer(.pst) over i Outlook, så laver lige en ny format en af dagene.
Har jo lige formateret for nyligt, så ikke den store skade.
Jeg lader hører fra mig hvad det giver.

K
Avatar billede hmb Nybegynder
28. juli 2007 - 08:32 #5
Okay...

Kører selv AVG så det er nok ikke sandsynligt at det er det...

Min outlook hænger og nogen gange skriver den at man skal trykke på "skifte til..." grundet at programmet ikke svare... mystisk...

Håber der sidder nogen og kan hjælpe... evt. med et e-mail program der svare til outlook men som virker ;)

go' weekend...
Avatar billede blindfolded Nybegynder
15. august 2007 - 09:19 #6
Nå maskine nu formateret og oppe at køre igen, og resultatet er det samme.

Unlod at importere de gamle .pst filer, men som sagt ingen forskel.

Vi må håbe der kommer en update på et tidspunkt.