Avatar billede mrsbaloui Nybegynder
18. juli 2007 - 10:22 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Udskrift af (forventet) lagerbeholdning på bestemt lokation

I forbindelse med optælling (og genopfyldning) af en lokation mangler jeg en udskrift/rapport...

I rapporten skal der stå hvilke varer, der BURDE være på lokationen - altså det forudbestemte antal varer pr varenummer. Ligeledes skal der i rapporten stå lagerbeholdningen - således, at hvis der skulle have været 10 og kun er 5, så ved lagermedarbejderen, at der (sandsynligvis) skal fyldes 5 mere på lokationen.

Jeg ved, at vi har den i vores system - kan bare ikke finde den, og vores anden regnskabsmedarbejder er på ferie - og vi skal bruge listen nu...

På forhånd tak!
Louise
Avatar billede ixus Nybegynder
19. juli 2007 - 10:44 #1
Lager->Rapporter->Periodisk->Optællingsliste ?
Avatar billede mrsbaloui Nybegynder
19. juli 2007 - 11:27 #2
Desværre nej... Der mangler nemlig "forventet" (eller minimums-) beholdning...
Avatar billede spkbh Nybegynder
01. august 2007 - 11:37 #3
prøv
Lager->Rapporter->Periodisk->genbestilling