Avatar billede swiffer Nybegynder
16. juli 2007 - 22:04 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Ctrl+scoll = Zoom - kan man slå det fra?

Hej

Nu har jeg en af de hersens nymodens logitech-mus hvor scoll-hjulet sidder enormt løst (SmartShift). Det er meget smart, men jeg ved ikke om min finmotorik kan administrere det. Jeg kommer i hvert fald tit til at lave en ctrl+scoll, hvilket resulterer i at al teksten på nettet flyver op i størrelse enorm.

Så var det jeg tænkte, om man ikke kunne slå den genvej fra? Jeg kører Firefox/windows XP pro.
Avatar billede Jensen DK Novice
17. juli 2007 - 09:04 #1
IE 6, der er det slået fra,den kan bruges sideløbende med Firefox.
Det kan muligvis ikke slås fra i Firefox.
Avatar billede Jensen DK Novice
17. juli 2007 - 09:20 #2
Glem det min virker pludselig på ie 6.
17. juli 2007 - 10:11 #3
(Det er kun ikke en IE 'ting' - samme reslutat i eks. Word...)
Avatar billede swiffer Nybegynder
18. juli 2007 - 07:29 #4
Nå, men nu fandt jeg (efter ½ times google'ing) et plugin der kunne løse problemet. :)
18. juli 2007 - 08:20 #5
... og det må vi andre ikke vide mere om ?
Avatar billede Jensen DK Novice
18. juli 2007 - 08:28 #6
Frem med det.