Avatar billede dancemaniac Nybegynder
15. juli 2007 - 17:35 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Direct3D 9Ex (kendt som Direct 9.0L) kan ikke findes - hjælp

Hej!

Jeg leder desperat efter Direct3D 9Ex (kendt som Direct 9.0L), da jeg skal ha nogle spil til at køre på vista! Har et 8800gtx, og skal derfor bruge den!

Jeg har ledt og ledt! men kan ikke finde et sted. Endda også på Microsofts hjemmeside!

Hjælp!
Avatar billede strych9 Praktikant
15. juli 2007 - 18:39 #1
Det kan du godt glemme. Vista bruger Direct X 10, og den er ikke bagudkompatibel, og den kan under Vista ikke nedgraderes.
Dual boot med 2000 eller XP vil være vejen frem for dig.
Avatar billede corleonedk Nybegynder
15. juli 2007 - 20:05 #2
Forkert strych9 du kan sagtens installere directx9 0l på vista,så du kan spille spil der kun acceptere directx 9..Den seneste July kører fint på vista,den ligger bare nogle filer som disse spil kræver..http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=2da43d38-db71-4c1b-bc6a-9b6652cd92a3&DisplayLang=en

Windows Vista; Windows Vista Business; Windows Vista Business 64-bit edition; Windows Vista Business N; Windows Vista Enterprise; Windows Vista Enterprise 64-bit edition; Windows Vista Home Basic; Windows Vista Home Basic 64-bit edition; Windows Vista Home Basic N; Windows Vista Home Premium; Windows Vista Home Premium 64-bit edition; Windows Vista Starter; Windows Vista Starter N; Windows Vista Ultimate; Windows Vista Ultimate 64-bit edition er understøttet..
Avatar billede strych9 Praktikant
15. juli 2007 - 21:30 #3
I stand corrected...
Avatar billede corleonedk Nybegynder
15. juli 2007 - 21:44 #4
Bare iorden strych9 vi kan alle tage fejl en gang imellem jo :)
Avatar billede dancemaniac Nybegynder
15. juli 2007 - 23:35 #5
Tak for det :)
Avatar billede corleonedk Nybegynder
15. juli 2007 - 23:45 #6
Det var da så lidt :)