Avatar billede salamander Nybegynder
05. juni 2001 - 01:09 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

WOOOW

Hejsa ekZperter!

Jeg har et kæmpe problem med mit Windows 98. Hvergang jeg starter maskinen tager det 4-5 minutter FØR den er inde i selve windows, så jeg kan logge på. Det er skide irreterende, og jeg har prøvet at geninstallere, men lige meget hjalp det. :-(
Anyone? Hvad skal jeg gøre?!
Det er en 1000MHz med 640mbRAM HD er 7200

Hilsen Salamander
Avatar billede nomiz Nybegynder
05. juni 2001 - 01:10 #1
Har du netværkskort ?
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
05. juni 2001 - 01:11 #2
hvis du har et netkort siddende i kan det være en del af årsagen! dog lyder det sært at det skulle tage SÅ lang tid! prøv at pille dit netkort ud og se om det gør en forskel.
Avatar billede salamander Nybegynder
05. juni 2001 - 01:12 #3
Nomiz >> ja jeg har
Avatar billede ltoft Nybegynder
05. juni 2001 - 01:12 #4
ryd op på computeren
slet udnødvendig filer på den rigtige måde
Avatar billede nomiz Nybegynder
05. juni 2001 - 01:14 #5
Hejsa. Jeg har haft samme problem! Prøv at installere en TCP/IP protokol under Netværk i kontrolpanel. Det virker næsten med garanti ! - Hvis ikke dette virker skal du fjerne netværkskortet fra din maskine, og den skulle gerne starte op, med \"normal\" hastighed.
Dette kan du gøre ved at højreklikke på \'Andre Computere\' > egenskaber > tilføj > protokol > microsoft > TCP/IP. Genstart, og det skulle gerne gå stærkere.

/vh
Simon
Avatar billede nomiz Nybegynder
05. juni 2001 - 01:16 #6
Hvis ikke, kan du som sagt prøve at fjerne netværkskortet permanent fra din maskine.
Avatar billede salamander Nybegynder
05. juni 2001 - 01:24 #7
Tak nomiz, det virkede. Du får flest points, fordi du sagde hvad jeg skulle gøre! Virker GODT nu :)
Avatar billede nomiz Nybegynder
05. juni 2001 - 01:29 #8
Det var så lidt. Og selv tak !