Avatar billede jademutter Nybegynder
12. juli 2007 - 14:26 Der er 4 kommentarer

Stort problem!

Hej Alle,

Jeg har lavet nogle jsp sider, hvor der er muligt at logge ind.
Jeg har oprettet en side der hedder login.jsp, som alle de andre sider så inkludere med <jsp:include...>
På alle sider på nær én virker denne login funktion upåklageligt, men på den ene af mine sider, logger den mig ind som min testprofil, uanset hvad jeg skriver i user og pass.

Nogen som har en anelse om hvad det kan være og pege mig i den rigtige retning?

/Jademutter
Avatar billede arne_v Ekspert
12. juli 2007 - 14:38 #1
Det lyder som en normal lille ups'er. Proev at trace gennem form og action med
lidt debug statements og se om ikke der er en naturlig forklaring.
Avatar billede jademutter Nybegynder
12. juli 2007 - 14:42 #2
Hvad mener du med at trace gennem form og action?
Avatar billede jademutter Nybegynder
12. juli 2007 - 14:50 #3
Det der virker meget underligt på mig er, at det kun er på den ene side..
det er jo den samme login-side de alle inkludere.
Avatar billede arne_v Ekspert
28. oktober 2007 - 02:48 #4
trace = logge noget debug output gennem hele koden så du kan se hvad der sker