Avatar billede avbrylle Nybegynder
10. juli 2007 - 21:35 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvordan finder jeg ud af hvilke hardware jeg har, uden driver.?

Jeg har en bærbar computer og jeg har formateret den. Jeg mangler nu driver til både lydkort, skrærmkort og trådløst nætværk. Hvordan finder jeg den rigtige driver at installere?
Avatar billede off-line Nybegynder
10. juli 2007 - 21:56 #1
Har du ikke den CD, som hører til bundkortet? Hvis ikke, kommer du på arbejde.
For så skal du ud og finde driverne på producenternes hjemmeside.
Først skal du med dette lille freeware program finde ud af, hvilke driver du skal
bruge, og så må du ud og lede:
http://www.majorgeeks.com/download4181.html
Avatar billede off-line Nybegynder
10. juli 2007 - 21:57 #2
Ps. er du sikker på, at der ikke ligger en recovery af windows under F2-8 ?
Avatar billede avbrylle Nybegynder
10. juli 2007 - 22:01 #3
Har ingen CD og der ligger ikke noget under F2-8.
Ok, tak. Jeg prøver.
Avatar billede avbrylle Nybegynder
10. juli 2007 - 22:04 #4
Hmm, kan ikke få programmet downloadet... Min PC gider ikke. Har du navnet på den exacte fil?
Avatar billede off-line Nybegynder
10. juli 2007 - 22:17 #5
Det er det rigtige sted tryk f.eks.på det øverste af de små amerikanske flag, og
vent et øjeblik, så kommer der en download popup af sig selv. NB. du skal ikke
trykke på den som står der med det samme "download now" Vent!
Avatar billede avbrylle Nybegynder
10. juli 2007 - 22:24 #6
Mange tak. Jeg har downloaded nu. Har lige kigget programmet igennem og det ser rigtig fint ud. Nu vil jeg gå på jagt efter driver til de forskellige hardware jeg mangler. Tusind tak.
Avatar billede avbrylle Nybegynder
10. juli 2007 - 22:28 #7
Jeg er i øvrigt nybegynder her på siden.. Kan du ikke hjælpe mig med, hvordan jeg acceptere dine svar?
Avatar billede off-line Nybegynder
11. juli 2007 - 00:14 #8
Jo gerne. Du har gjort en fejl ved at lægge dine kommentare som svar. Et svar er
noget du ber en eller flere, om at lægge, hvis du mener de har hjulpet dig.
Ok nu lægger jeg så et svar. Så markerer du mit navn med musen, og trykker på
accepter. De svar du selv har lagt skal du så afvise, for ellers får du selv
2/3 af point, fordi du har lagt 3 svar. Ja-ja så ved du det:)
Hvis du vil vide lidt mere, og det er godt at vide, er her linket til siden.
Behandling af svar:      http://expfaq.dk/behandling_af_svar#behandling_af_svar