Avatar billede steinholtz Nybegynder
10. juli 2007 - 11:21 Der er 1 kommentar

Stop MediaPlayer via JavaScript

Er det muligt at stoppe MediaPlayer via JavaScript?
Det skulle være men jeg kan ikke lige få det til at fungere.
Jeg må lige forklare hvordan mit sitet er bygget op:

Når jeg klikker på et link til en mp3 fil så bliver mediaplayer åbnet i et iframe, som bliver synligt fordi det befinder sig i en div der fra start er hidden (display:none;). Dvs. vel sige at MediaPlayer faktisk hele tiden er der, den er blot gemt til at starte med.
I div'en hvor det iframe med MediaPlayer findes, er der en Close knap som blot siger "style.display='none';" når man klikker på den så MediaPLayer forsvinder, men problemet er at den stadig afspiller lyd hvis ikke man har stoppet den selv.
Firefox er smart nok til at sige at man ikke vil høre lyd fra en hidden MediaPlayer så her stopper lyden af sig selv når jeg trykker på close, men i Explorer spiller lyde bare videre.

Så hvordan får jeg stoppet MediaPlayer når jeg trykker på "Close" knappen?

Husk på at "Close" knappen befinder sig i div'en der skal gemmes og ikke inde i det iframe hvor MedaiaPlayer er.

Håber i kan hjælpe.
Avatar billede steinholtz Nybegynder
12. juli 2007 - 11:51 #1
Har fikset det.