Avatar billede Slettet bruger
09. juli 2007 - 20:19 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hjælpe til at starte

Hej.

Jeg har programmeret i 2 år næsten og nu kunne jeg godt tænke mig at prøve at kode noget nyt. Så derfor vil jeg godt prøve at starte med at kode JAVA. Så jeg er på helt bar bund. Så derfor kunne jeg godt tænke mig at vide:

#1 - Hvilke programmer skal jeg bruge?
#2 - Nogle guide på nettet?
Avatar billede arne_v Ekspert
09. juli 2007 - 20:22 #1
http://www.eksperten.dk/artikler/717 var et sted at starte.
Avatar billede musiigedeo Nybegynder
10. juli 2007 - 09:48 #2
Du kan starte med at downloade jbuilder eller netbeans. Der findes gratis versioner på nettet. Så kan du søge efter java tutorials eller du kan helt ud af fantansien starte på et lille projekt som en application som skal noget bestemt.
Avatar billede christofferhp Nybegynder
09. august 2007 - 21:25 #3
Jeg ville personligt bruge Eclipse til at kompilere, teste og programmere min Java kode i. Det er nemt og efter min erfaring i hvert fald bedre end JBuilder (selvom de har noget ovldsomt forsøgt at efterligne Eclipse i deres seneste version).

Til guides.. tjah go for Google, bare sørg for at der et sted i din søgning indgår "Java" så burde du komme frem til noget der kan hjælpe dig.
Avatar billede arne_v Ekspert
09. august 2007 - 21:37 #4
JBuilder 2007 er Eclipse ...