Avatar billede sim00n Praktikant
08. juli 2007 - 18:34 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Manglende sql fil i script

Hej.. har downloadet et gratis tagwall script som ikke indeholder en sql fil og kan ikke få installeren til at virke selvom jeg har har ændret CHMOD til 777 osv.
Men har set at der i en af install filerne er en række SQL-lignende dimser (har ikke den store forstand på mysql, kan kun oprette noget der allerede er lavet).

Så mit spørgsmål er om nogen kan lave en sql fil til mig (bare skriv den herinde).
Filen er her: http://www.simonsiger.dk/1.txt
Avatar billede sim00n Praktikant
08. juli 2007 - 18:59 #1
hmm nej filen ser ikke sådan ud hmm her er den:
<!DOCTYPE html
    PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN"
    "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd">
<html>
<head>
<title>ScudBox Installation</title>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1" />
<style type="text/css">
@import url(screen.css);
</style>
</head>
<body>

<div id="container">
<table cellpadding="3" cellspacing="1">
  <tr class="head">
    <td>Creating Files & Tables...</td>
  </tr>
  <tr>
    <td>
    <?
    mysql_connect($_GET['server'], $_GET['username'], $_GET['password']) or die("<br /><br />Couldn't connect to database: ". mysql_error() ."<br /><a href=\"index.php\">Go back</a>");
    mysql_select_db($_GET['database']);

    $file = "../database.php";
    $content = '<?
    mysql_connect("'. $_GET['server'] .'", "'. $_GET['username'] .'", "'. $_GET['password'] .'");
    mysql_select_db("'. $_GET['database'] .'");
    ?>';
    $h = fopen($file,'w');
    fwrite($h, $content) or die("Couldn't create the file <i>database.php</i>.<br /><a href=\"index.php\">Go back</a>");
    echo "The file <i>database.php</i> was created successfully.<br />\n";

    mysql_query("drop table if exists posts");
    mysql_query("create table posts(
    id int(6) not null auto_increment,
    username varchar(32) not null,
    message varchar(255) not null,
    site varchar(255) not null,
    ip varchar(40) not null,
    primary key(id)
    );") or die("Couldn't Create table admins: ". mysql_error() ."<br /><a href=\"index.php\">Go back</a>");
    echo "Table <i>posts</i> was created successfully.<br />\n";

    mysql_query("drop table if exists settings");
    mysql_query("create table settings(
    bg_color_1 varchar(7) not null,
    bg_color_2 varchar(7) not null,
    base_dir varchar(255) not null
    );") or die("Couldn't Create table admins: ". mysql_error() ."<br /><a href=\"index.php\">Go back</a>");
    echo "Table <i>settings</i> was created successfully.<br />\n";

    mysql_query("drop table if exists admins");
    mysql_query("create table admins(
    id int(2) not null auto_increment,
    username varchar(32) not null,
    password varchar(32) not null,
    primary key(id)
    );") or die("Couldn't Create table admins: ". mysql_error() ."<br /><a href=\"index.php\">Go back</a>");
    echo "Table <i>admins</i> was created successfully.<br />\n";

    mysql_query("drop table if exists banned");
    mysql_query("create table banned(
    id int(2) not null auto_increment,
    ip varchar(40) not null,
    primary key(id)
    );") or die("Couldn't Create table banned; ". mysql_error() ."<br /><a href=\"index.php\">Go Back</a>");
    echo "Table <i>admins</i> was created successfully.<br />\n";

    mysql_query("insert into settings values('#DFE5EC', '#C4CDD7', '". $_GET['base_dir'] ."')") or die("Couldn't update settings: ". mysql_error() ."<br /><a href=\"index.php\">Go back</a>");
    echo "Table <i>settings</i> modified successfully.<br />\n";

    mysql_query("insert into posts values('null', 'coolaid', 'congrats! this is the ScudBox v.3, get one at scudworkz.com', 'http://scudworkz.com', 'null')") or die("Couldn't update posts: ". mysql_error() ."<br /><a href=\"index.php\">Go back</a>");
    echo "Table <i>posts</i> was modified successfully.<br />\n";

    echo "<br /><a href=\"createadmin.php\">Proceed</a>";
    ?>
    </td>
  </tr>
</table>
</div>

</body>
</html>
Avatar billede sim00n Praktikant
08. juli 2007 - 21:33 #2
Nevermind.