Avatar billede langebek Nybegynder
08. juli 2007 - 12:02 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Geninstallation af SMC Router

Kære eksperter.

Jeg har netop fået slettet mit password til min router, og derfor kan jeg selvsagt ikke logge på mit trådløse netværk da jeg simpelthen ikke husker det.
Jeg har resat routeren ved at trykke på den lille reset knap.

Mit spørgsmål er nu simpelthen: Hvordan får jeg adgang til at opsætte routeren igen. Jeg har ikke den medfølgende CD rom, men adgang til manual via http://www.smc.com/files/AZ/SMCWBR14_G2.pdf

Findes der ikke en guide i Windows. Jeg har XP, home.

Håber i forstår.

Mvh
Per
Avatar billede kenp Novice
08. juli 2007 - 17:23 #1
Der er ikke en guide i XP, du må læse manualen.
Avatar billede langebek Nybegynder
08. juli 2007 - 18:18 #2
Ok, men kan ikke finde ud af at få kontakt til routeren. Den findes jo ikke som alm hardware. Havde jeg installations cdén var det sikkert en let sag.

Hvad gør i andre når i sidder med en router uden CD´rommen. Man må da kunne få adgang til settings så den kan køre igen?
Avatar billede kenp Novice
08. juli 2007 - 19:29 #3
hvis du læste din manual. så ville du vide at du skulle bruge en webadresse for at konfiguere den .. måske http://192.168.0.1
Avatar billede langebek Nybegynder
10. juli 2007 - 21:08 #4
nu kører det. Man lærer da noget hver dag. Prøver at finde lidt point frem til dig, måske skal du svare.
Avatar billede kenp Novice
10. juli 2007 - 21:23 #5
.