Avatar billede budda Nybegynder
07. juli 2007 - 15:39 Der er 7 kommentarer

Valg af CMS.

Hej Eksperter.

Jeg søger et CMS som kan følgende:
1. Flere hjemmesider pr. server
2. Hver seperat hjemmeside skal have eget login som kan rette på den enkelte hjemmeside.
3. Seo venligt
Avatar billede styrk Nybegynder
07. juli 2007 - 18:36 #1
Jeg har lige lavet sådan et system.

Jeg kan kontaktes på styrken@gmail.com

- Rasmus.
Avatar billede simm Nybegynder
07. juli 2007 - 20:55 #2
Typo3 (www.typo3.org) kan også klare det du søger. Indlæringskurven er meget stejl, men når du først får det lært, så er det et meget kraftfuldt system som kan tilpasses alt.
Avatar billede bauerdata Nybegynder
08. juli 2007 - 00:31 #3
www.plone.org
1. Flere hjemmesider pr. server. Ja.
2. Hver seperat hjemmeside skal have eget login som kan rette på den enkelte hjemmeside. Ja.
3. Seo venligt Ja.
Avatar billede budda Nybegynder
23. juli 2007 - 22:05 #4
Søger kun noget i PHP
Avatar billede styrk Nybegynder
24. juli 2007 - 22:06 #5
Du er stadig velkommen til at kontakte mig på ovenstående mail - mit system er lavet i php.
Avatar billede budda Nybegynder
26. august 2007 - 00:04 #6
simm smid et svar :)
Avatar billede simm Nybegynder
26. august 2007 - 23:22 #7
Værsgo og god fornøjelse med Typo3 :) Hvis du får brug for hjælp er der typo3.ug.denmark på nntp://news.netfielders.de, hvor jeg også huserer engang imellem.