Avatar billede daxiez Nybegynder
04. juli 2007 - 10:42 Der er 2 kommentarer

AJAX popup !

Kan man lave en Ajax popupControlExtender som først loader det billede den skal vise når det klickes på den ?

Jeg har lavet et lille kamera ikon der skal vise et billede når man kliker på det, men siden loader langsomt fordi billederne i AJAX popup'en er tunge...
Avatar billede mochr Nybegynder
04. juli 2007 - 19:32 #1
hvis det er et popup window kan du jo bare smide stien til billede i url'en, og hente den ud i det vindue den åbner. Kan nemt klares med noget JS.
Avatar billede neoman Novice
04. juli 2007 - 23:31 #2
Et bud :
1. I en update panel, lade dit ikon trigge en postback
2. Ved postback, sætte en url til et image (som ligger i extenderen)
3. Når siden er færdig med at loade, lade noget Javascript klikke på en skjult knap {display:none} (for at trigge extenderen, som skal vise image)

Hvis du adder dette JS så har du en trigger som gør et-eller-andet når siden er færdig med at loade:

Sys.WebForms.PageRequestManager.getInstance().add_pageLoaded(pageLoaded);

        function pageLoaded(sender, args) {
                    document.body.style.cursor = 'default';
        }

jeg bruger scriptet til at sætte cursoren til normal (efter timeglas visning) men du kunne jo tilpasse det til at klikke på din extender trigger