Avatar billede carstensuurland Nybegynder
02. juli 2007 - 00:14 Der er 1 løsning

Tilføje tr til tabel via Controls.AddAt

Kære Eksperter

Jeg har en SqlDataReader som leverer oplysninger som skal ligges ind i en tabel.

Min tabel er en alm. table hvor tabellens tbody er runat="server".

Jeg kan fint ligge nye rækker ind i tabellen, men det virker som om Controls.AddAt metoden altid ligger nye rækker ind i position nul... Dvs. at når jeg løber min reader igennem, så kommer første post til at være repræsenteret via den nederste tabelrække.

Nogen forslag til hvad der kan være galt?

[KODE]
if (reader.HasRows)
{
  while(reader.Read()){
    HtmlTableRow tr;
    HtmlTableCell td;

    tr = new HtmlTableRow();
    td = new HtmlTableCell();
    td.InnerHtml = reader["Text"].ToString();
    tr.Controls.Add(td);

    tBody.Controls.AddAt(nextRowPos, tr);
    nextRowPos += 1;
  }
Avatar billede carstensuurland Nybegynder
02. juli 2007 - 00:21 #1
Lukket igen... Jeg er vist ved at være træt. En mangel i en stored procedure gav mig forkert sortering :-)