Avatar billede hyperactive Nybegynder
30. juni 2007 - 16:31 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvilket zoom objektiv

Jeg står og skal købe et zoom objektiv til mit EOS 400D... Jeg er ret ny indenfor spejlreflekskameraer, men vil gerne kunne zoome væsentligt tættere på end med det EFS 18-55 objektiv, som sidder på kameraet.

Skal jeg vælge et canon objektiv eller et tredieparts produkt?

Vil evt. gerne have konkrete anbefalinger og erfaringer.
Avatar billede Slettet bruger
01. juli 2007 - 10:43 #1
canon er dyrt

kig evt på tamron 18-250 jeg har prøvet et her i weekenden og det virker ok
Avatar billede hyperactive Nybegynder
07. maj 2008 - 09:34 #3
Jet - Vil du smide et svar, så får du pointene.... Jeg endte med at købe et Tamron AF18-250 mm og jeg er godt tilfreds :)
Avatar billede Slettet bruger
07. maj 2008 - 10:35 #4
takker .

Tillykke med objektivet .

Husk og få et beskyttelses glas til og skrue på så du ikke ridser frontlinsen .

vælg et skylight filter