Avatar billede mazyspace Nybegynder
30. juni 2007 - 09:16 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Garmin 350

Hej med Jer.
Måske en kan løse mit problem med min nye GPS.
På min Garmin 350 er der opstået et problem. Da jeg fik den virkede den perfekt. Der lå en opdatering på Deres hjemme side & den tog jeg. Det opstod mit problem.
Når jeg vil skrive en adresse beder den op Stat navn, den tror den er i USA & ikke i DK.
Hvad gør jeg lige???
kategori. Håber jeg har lagt mit spørgsmål i den rigtige kategori denne gang. Kan søgen efter den rigtige kategori at lægge spørgsmål i ikke gøres lidt mere smart?????
Avatar billede Slettet bruger
01. juli 2007 - 10:54 #1
stil den udenfor på dit terasse bord i en 20-30 minutter så vi din gps få almanakken ind igen så den ved den befinder sig i dk .

det er helt normalt og ikke en fejl

hvis du vælger programmet garmin update så behøver du kun og koble din gps på så vil programmet selv finde ud af om du har den nyeste firmware i den .

den opdatering du skal bruge til nuvi 350 er flg link fra dk garmin :

http://www.garmin.dk/products/accept/5/2350/2645/

husk og have din gps ladet op inden den firmware opdateres !
Avatar billede mazyspace Nybegynder
01. juli 2007 - 11:47 #2
Tak for dit svar.
Der ligger bare det i det at min Garmin 350 er leveret med den nyeste kort version city navigator europe nt v9. Efter min opdatering kan jeg se at det nu er en gammel udgave jeg har opdateret (ned dateret) den til. Det kort der kommer frem ser nu også helt forkert ud & ikke samme kvalitet som før min opdatering. Den software der ligger på Gamins side er Opdatering, Nüvi 350, v 4.60, altså en gammel udgave.
Men, er da lige igang med at oplade min Gamin & ser om dit råd virker.
Avatar billede Slettet bruger
01. juli 2007 - 11:53 #3
det lyder underligt

for er det en firmware opdatering du har lavet så burde det ikke røre med selve kort værket .

jeg har lige tjekket at sidste nye firmare er ver 4.60 der er ikke noget der ligger over denne .

selve kortværket fik du ikke det på cd ?
Avatar billede mazyspace Nybegynder
01. juli 2007 - 12:08 #4
Hej igen.
Nu ligger min Gamin i et vindue & der er gode modtager forhold, men ingen ændring.
Der var ingen cd med i den pakke jeg modtog.
Avatar billede mazyspace Nybegynder
01. juli 2007 - 12:25 #5
1000 gange tak for hjælpen. Der skete noget da den kom i mit vindue. Kom også ind i den og fandt et flueben der manglede.
Nu er den igen på toppen.
Avatar billede Slettet bruger
01. juli 2007 - 12:31 #6
godt at høre det kun var almanakken der skulle opdateres ,det kan godt tage lidt tid ,men det er kun hvis man har flyttet den fx fra et land til et andet uden og have haft den tændt .

vi har selv en 350 men desværre ikke med nyt kort i men når du nævner city navigator europe nt v9 vil det sige vi kan købe denne cd i fx thansen og så få nyeste pt kortværk ?