Avatar billede minku Nybegynder
25. juni 2007 - 21:39 Der er 10 kommentarer

Lukning ved installation

Når jeg booter fra Windows CD'en indlæser den alt det der før installationen. Når den er færdig med at indlæse, bliver skærmen sort. Efter den er blevet sort når en blå skærm lige at poppe op hvor der står noget og så slukekr computeren.

Jeg har ændret i bios så den starter fra cden fordi hvis jeg starter fra hdd siger den "bootmgr mangler"

Jeg har også prøvet at skifte hdd men det samme sker.
Avatar billede valbyhus Nybegynder
25. juni 2007 - 21:45 #1
Måske vil du se den kommentar jeg har lagt her:
http://www.eksperten.dk/spm/784914
Avatar billede boxer Nybegynder
25. juni 2007 - 22:29 #2
Avatar billede valbyhus Nybegynder
25. juni 2007 - 22:41 #3
boxer - Hvorfor mener du det er et Vista spørgsmål? Det ligger jo under XP.
Og spørgeren skriver heller ikke, at han har fået en:
"BOOTMGR is missing, Press Ctrl+Alt+Del to restart"
Avatar billede valbyhus Nybegynder
25. juni 2007 - 22:53 #4
boxser - Fik lige pudset brillerne - jo første del står der faktisk:(
Avatar billede boxer Nybegynder
25. juni 2007 - 23:07 #5
Det undrede også mig at Google returnerede Vista da jeg søgte på "bootmgr missing", netop fordi spørgsmålet er oprette i XP.
Avatar billede valbyhus Nybegynder
25. juni 2007 - 23:17 #6
Det er da godt du kommer mere omkring end jeg:) Det bliver interssant, om spørgeren
får mulighed for "repair"
Avatar billede off-line Nybegynder
26. juni 2007 - 00:48 #7
Nu har jeg pløjet mig igennem en del sider angående bootmgr, men kan heller ikke
finde nogen som har problemet med XP med mindre, de har double boot med Vista.
Der er nogle XP brugere, som har fået problemet, når de ville starte op på en
eksisterende XP, men det er jo noget andet.
Avatar billede off-line Nybegynder
07. juli 2007 - 02:35 #8
Fandt du ud af noget?
Avatar billede valbyhus Nybegynder
27. juli 2007 - 13:14 #9
Husk at lukke dit spørgsmål.
Avatar billede klarnskou Nybegynder
26. august 2007 - 22:33 #10
Hej Minku! hvilket bundkort har du?