Avatar billede bumle22 Nybegynder
24. juni 2007 - 22:23 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Fotokatalog til frontpage 2000

Er der nogen der kan hjælpe mig med et billedprogram som kan lave et billedkatalog som kan oploades sammen med frontpage. Jeg har ca 200 billeder der skal kunne være i kataloget som thumpnails og gerne et der automatisk laver en side med billedet i stor format. Jeg mener at frontpage 2002 kan gøre dette men jeg har kun Frontpage 2000. Jeg ved ikke om det skal kunne gemme i HTML eller andet format, så lidt vejledning vil også glæde:-)
Avatar billede hcma Novice
24. juni 2007 - 22:47 #1
har du adgang til Photoshop ?
Avatar billede bumle22 Nybegynder
24. juni 2007 - 22:56 #2
desværre nej. kan den evt downloades???
Avatar billede hcma Novice
24. juni 2007 - 23:49 #3
desværre ikke, og det koster en lille herregård.
Avatar billede hcma Novice
24. juni 2007 - 23:52 #4
der findes også andre programmer som kan lave et web-galleri
f.eks. dette:  http://jalbum.net/  (gratis)

og en lille søgning på google:
http://www.google.dk/search?sourceid=navclient&aq=t&hl=da&ie=UTF-8&rlz=1T4GFRC_daDK205DK205&q=web+photo+gallery+software
Avatar billede bumle22 Nybegynder
25. juni 2007 - 22:58 #5
Super program det første, man skal dog lige lære det at kende før man kan integrere det i ens egen hjemmeside men supergodt. Tak for hjælpen...
Avatar billede bumle22 Nybegynder
25. juni 2007 - 23:01 #6
tak for hjælpen. hvordan smider jeg nogle point til dig?
Avatar billede hcma Novice
26. juni 2007 - 00:52 #7
allerførst skal jeg lige komme med et svar - og det kommer nu :o)

for at acceptere mit svar, skal du så hoppe helt ned i bunden til venstre -> marker mit navn og med navnet markeret skal du trykke på accepter
Avatar billede hcma Novice
26. juni 2007 - 15:53 #8
takker for point  :o)