Avatar billede tonyadams Nybegynder
23. juni 2007 - 16:08 Der er 1 kommentar og
1 løsning

PGP kryptering, Spørgsmål til professoren

Jeg har en del vigtige ting liggende på min USB-stick og har besluttet mig for at kryptere den med PGP. Det går også fint nok. Men når jeg sætter den i en anden comp, ja så skriver den, at min usb-stick ikke er formateret og om den skal gøre det.

Hvad for en parameter ændrer jeg på, således at den kan læses i alle comps dog mod, at man skriver mig password?

Jeg har ligeledes krypteret mit harddrive, således at den synkroniserer med min windowsaccount. Under startup bliver jeg bedt om at skrive password. Herefter starter windows op (skrivebord). Her bliver jeg dog igen promptet for at skrive mit password til krypteringen.

Kan dette undgås?
Avatar billede mortendahl2003 Nybegynder
23. juni 2007 - 16:15 #1
Er det ikke noedvendigt at PGP ligger paa alle de maskiner du vil laese den fra?
Avatar billede tonyadams Nybegynder
21. juli 2011 - 14:21 #2
lukket