Avatar billede powerbart Nybegynder
23. juni 2007 - 13:37 Der er 6 kommentarer

Kritik søges: Verdens hurtigeste open-source WebShop?

Jeg har bygget en webshop på open-source projektet dotii.com version 0.3 :-)

Og jeg synes at resultatet er fantatisk! Især hastigheden på shoppen....

Link til shoppen: http://www.ink-house.dk/

Men giv mig noget god kritik og du får 60 point eller mere...

-- Sebastian
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
23. juni 2007 - 16:47 #1
Jeg synes ikke at jeg kan gå fra indkøbskurven til forsiden
Avatar billede neoman Novice
23. juni 2007 - 17:00 #2
Har lige bladret lidt rundt, og må nok sige at det er imponerende hurtigt - for det meste. Der er øjeblikke hvor "dyret" hænger - og på de tidspunkter er det "frustrerende" at der ikke er nogen indikation noget sted, at jeg har klikket på noget. (Det er ekstra frustrerende, fordi man lige har set, at det hele er "hutigt" - så når intet sker så klikker man jo igen).

Øjeblikkene er korte, så man kan leve med det. Hvis man flytter musen fra den knap man klikkede på, så skifter den fra hand til pointer, selv mens den "loader", eller hvad den nu end gør. Det ville være meget fint hvis, f.eks., cursoren fik et timeglas på:)
Avatar billede neoman Novice
23. juni 2007 - 17:25 #3
Nederst på shoppens sider vises mit IP-nummer sammen med "false" - og så er det her man begynder at spekulere på, "hvad pokker er det". Jeg spørger ikke efter forklaring, bemærker blot denne usædvanlige "feature" :)
Avatar billede Karsten Petersen Nybegynder
24. juni 2007 - 05:12 #4
Når man står i indkøbskurven er der ingen menupunkter der virker...
Avatar billede powerbart Nybegynder
24. juni 2007 - 13:34 #5
Hvis I kun kommer med en "kommentar", så kan jeg ikke give point...

Men tak!!! ... I har alle ret :-) ... Og jeg har nu rettet det!
Avatar billede likedon Nybegynder
28. juni 2007 - 12:03 #6
jow det går hurtig, men jeg ville nu være lidt bekymret med hensyn til søgemaskinerne, da alt navigation foregår via javascript....