Avatar billede frazze Nybegynder
21. juni 2007 - 20:56 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Min Outlook 2003 er pludselig afinstalleret

Hvordan kan jeg gendanne mine mails ?

I går når jeg loggede på melde min Windows XP at der ikke var mere plads på mit systemdrev og så var alle mine lokale settings væk.
Efter at have ryddet op på skrivbordet er der nu plads på mit systemdrev men jeg kan stadig ikke få mine lokale settings tilbage. Hvad værre er, min Outlook 2003 er afinstalleret og jeg kan ikke finde nogen .pst fil. Jeg tør ikke geninstallere Outlook med risiko at mine mails forsvinder for altid. Hvor ligger .pst filen ? Jeg troede den skulle findes under drive:\Documents and Settings\user\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook\ men Local settings mappen eksisterer ikke. Kan jeg gendanne .pst filen hvis jeg finder den ?
21. juni 2007 - 21:57 #1
C:\Documents and Settings\[Bruger]\Lokale indstillinger\ (DK version)

... det er normalt en SKJULT/SYSTEM mappe ... det skal du kunne se først via
... [kontrolpanel][Mappeindstillinger][Vis] ...

så prøv lige igen ...
Avatar billede frazze Nybegynder
21. juni 2007 - 22:34 #2
Dét er et andet problem. Jeg kan ikke ændre i Kontrolpanel til at vise skjulte filer. MEN når jeg logger på som en anden bruger (et af barnens brugerid) så kan jeg ændre i Kontrolpanelen OG jeg kan finde mine .pst filer under Lokale indstillinger. Hvad gører jeg for at få mine .pst filer synlige igen for min brugerid ?
Avatar billede frazze Nybegynder
22. juni 2007 - 22:30 #3
Jeg har fundet filerne og har nu defineret en ny bruger og importeret .pst filerne. Og det fungerer. Men er det nogen der ved hvordan jeg importerer mail konto indstillinger (brugernavn, password, POP3 servers etc) ? Jeg har fundet flere artikler på Eksperten der spørger det samme men ikke nogen svar. Nogen ????
Avatar billede vejmand Juniormester
22. juni 2007 - 22:32 #4
Det kan du ikke, du er nødt til at oprette dem påny.
Avatar billede frazze Nybegynder
10. august 2007 - 08:32 #5
Undskyld sent svar. Ferie kom i vejen :) Er det OK at I deler på point ?
10. august 2007 - 08:38 #6
Ping...
(Det var et [svar]...)

Deles med andre ...
Avatar billede vejmand Juniormester
10. august 2007 - 08:52 #7
Ok, svar kommer her.  :-)