Avatar billede kasper.bc Nybegynder
20. juni 2007 - 22:52 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Omvendt lyd i headset'et.

Hej alle eksperter :)

Jeg har lige købt nyt headset til 500,- . Da jeg bruger det første gang, oplever jeg lyden, ligesom på mit forrige, kommer omvendt. Altså hvis der sker noget til højre, er det reelt i venstre.

- Hvad gør man ved det? Har ikke kunne finde noget i mine lydinstillinger eller noget.

Derudover er der utrolig meget baggrundsstøj på min mikrofon - hvordan kan det være?

Håber på noget hælp.

/Kasper.BC
Avatar billede kasper.bc Nybegynder
20. juni 2007 - 22:53 #1
Skal lige siges at jeg har opdateret alle drivere o.l.
Avatar billede kasper.bc Nybegynder
20. juni 2007 - 22:55 #2
Endnu en tilføjelse - ja, headset vender rigtigt, og nej - det kan ikke bare vende forkert.
Avatar billede freakerz Nybegynder
21. juni 2007 - 11:06 #3
Det kunne være at indstillingerne i lydkortet til højttalerne er sat til at lyden vender modsat. Har du prøvet med et par almindelige højttalere?
Avatar billede kasper.bc Nybegynder
21. juni 2007 - 14:28 #4
freakerz > Hvordan vender man så lyden 'rigtigt'? Kan ikke finde noget sted at gøre det i lydinstillinger?