Avatar billede ryt Nybegynder
20. juni 2007 - 17:20 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

IE7 og Firefox samtidig ?

Hej eksperter.
Vil gerne køre Firefox ( har pt IE7). Kan jeg have dem begge installeret og så selv vælge hvilken jeg vil bruge i hvert enkelt tilfælde.
Bruger Net-banking og er derfor nødt til at kunne bruge IE7 i den forbindelse.
Synes at kunne huske at hvis jeg installerer Firefox, så "stjæler" den settings fra IE7 - og så kan jeg ikke bruge min netbank.
Håber du vil/kan svare "pronto".
Mvh ryt
Avatar billede keysersoze Guru
20. juni 2007 - 17:29 #1
det kan du normalt gøre helt uden problemer - det er bare vigtigt at du læser hvad der står under installering af FireFox for den spørger netop dels om den skal importere indstillinger fra IE og dels om den skal være standard-browser. Og i hvert fald det sidste skal du sige nej til hvis IE skal være standardbrowseren.

Når først den er installeret er det bare at klikke på den rigtige genvej alt afhængig af hvilken browser du vil have startet op.
Avatar billede screem_brille Novice
20. juni 2007 - 17:32 #2
om du kan benytte FF til dit netbank afhænger af hvilken netbank du har, du kan ikke med Danske bank.

og kommer du til en side i FF, som kræver IE, findes det et plugin der starter ie med den side.
Avatar billede ryt Nybegynder
20. juni 2007 - 17:40 #3
keysersoze + screem bille.
Tak for hurtig reaktion. Læg svar, så  jeg kan komme af med point
ryt
Avatar billede keysersoze Guru
20. juni 2007 - 23:00 #4
svar :)
Avatar billede screem_brille Novice
20. juni 2007 - 23:04 #5
svar
Avatar billede screem_brille Novice
26. juni 2007 - 12:28 #6