Avatar billede gulbaek Nybegynder
19. juni 2007 - 22:03 Der er 1 løsning

TableLayoutPanel og MouseLeave Event

Hej, er lige igang med at lave en lille bane editor.

Har opbygget min bane ved hjælp af et TableLayoutPanel og en hel masse picturebox, hvilket virker fint nok.

Nu er mit problem så bare at jeg ønsker at ændre min cursor når musen befinder sig inden for mit TableLayoutPanel og igen når musen er uden for.

Kan sagtens ændre min muse cursor ved hjælp af en MouseEnter Event. Men mit problem opstå fordi den sender en MouseLeave event afsted så snart musen befinder sig oven over en picturebox, selvom denne befinder sig inden i min TableLayoutPanel.

Gætter på at jeg skal lave noget kode der ignorere mouseLeave eventen når jeg stadig befinder mig i min tableLayoutPanel. Men ved ikke lige hvordan jeg skal løse det.

Ellers kunne jeg godt lave en event til hver picturebox, men syntes ikke det er helt optimalt at sætte 100 pictureboxe igang med at lytte på events.
Avatar billede gulbaek Nybegynder
17. juli 2007 - 12:43 #1
vist på tide at lukke.