Avatar billede pumba Nybegynder
19. juni 2007 - 20:21 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Stereo øretelefon virker kun i højre side

Jeg har en Creative stereo MP3 afspiller og har nu købt nogle ekstra sæt øretelefoner. Alle de nye virker dog kun i højre side. Det oprindelig sæt virker stadig i begge sider. Jeg fandt så 2 gamle øretelefoner frem. Den ene virker også kun på højre side, mens den anden faktisk virker i begge sider, dog bedst i højre side.
Endelig harjeg afprøvet mit head-set til min PC - der også er miniejack og her virker begger sider igen ????!?!?
Stikket er alle stereo minijack.

Kan nogen give en fornuftig forklaring??
Avatar billede pumba Nybegynder
20. april 2008 - 00:16 #1
N/A
Avatar billede pumba Nybegynder
20. april 2008 - 00:16 #2
N/A