Avatar billede crolesen Nybegynder
18. juni 2007 - 22:52 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Site vurdering - Fodboldcoach.dk

Hej

Jeg kunne godt tænke mig lidt feedback på min side www.fodboldcoach.dk.

Håber der kommer noget konstruktivt.

Mvh.

Christian
Avatar billede jansangill Nybegynder
21. juni 2007 - 16:23 #1
Mhs til menueen synes jeg det er unødvendigt at skrive "menu" - man tror det er en link, men det er det jo ikke.

Baggrundsbilledet i main synes også at være malplaceret - jeg synes ikke den passer ind. Måske glem billedet, eller find et bedre?

jan
Avatar billede plazm Nybegynder
02. juli 2007 - 17:05 #2
Fint site, dog forstår jeg ikke du har en "prøveperiode" knap. Umiddelbart vil jeg da mene alle sætter kryds i den, for at finde ud af hvad dit site er, før de registerer sig.
Avatar billede konsulentguiden Nybegynder
12. juli 2007 - 11:13 #3
Fint side, dog sys jeg at teksten der løber over skærmen udelægger det ellers fine design. Derudover sys jeg det er meget underligt at jeg kan scrolle de sidste 4 milimeter.

Set med IE 6.0 1024x768

Hilsen
Nicolaj
Avatar billede tolderberg Nybegynder
28. juli 2007 - 19:18 #4
Hey Christian,

Uha den tekst der løber hen under menuen:-( :-(. Det er længe siden man holdt op med den slags gris.
Siden er meget grå af en fodbold side at være. Når jeg tænker på fodbold tænker jeg altså grønt græs. Evt. et farveløb nedefra /oppefra med glad grøn? Eller faded græs endda.
Hvad skal der være i din nederste div?
Kildekoden trænger til lidt oprydning. Mest for din egen og søgemaskinernes skyld. Men ok.

Ellers enkel og overskuelig. God solid side.

/TB