Avatar billede ffparken Nybegynder
18. juni 2007 - 19:09 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Programmering af Bios

Hej
Jeg står og er ved at lave et forsøg, jeg vil gerne have programmeret et billede som skal kunne installeres i Bios

Hvis man har en Dell computer, så viser den et billede hvor der står "Dell Computers" mens den tester ram, harddisk osv. altså jeg skal have programmeret et billede som skal komme lige efter at man har trykket på tænd knappen.

Er der nogen der kan klare det ?
Avatar billede ffparken Nybegynder
18. juni 2007 - 19:15 #1
på samme måde som på en dell pc
Avatar billede ffparken Nybegynder
18. juni 2007 - 19:38 #2
Er spørgsmålet forstået ?
Avatar billede ffparken Nybegynder
19. juni 2007 - 20:53 #3
Ja så lukker jeg