Avatar billede kongejens Nybegynder
18. juni 2007 - 17:18 Der er 3 kommentarer

help til ixus

hej

jeg har lige koebt et ixus 70. nu sidder jeg i graekenland og har glemt min manual - hvem kan fortaelle mig hvordan jeg laver panorama billeder? - proevede det inden jeg tog hjemmefra, men kan ikke huske det/ finde funktionen..

paa forhaand tak

jens
Avatar billede jtt Nybegynder
19. juni 2007 - 18:34 #1
Der skulle vel ikke være et "drejehule" med 4 funktioner ? så er det 3 funktion.
Avatar billede jtt Nybegynder
19. juni 2007 - 21:32 #2
hmm.... drejehjul
Avatar billede kongejens Nybegynder
23. juni 2007 - 18:39 #3