Avatar billede fedthans Nybegynder
17. juni 2007 - 13:55 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Outlook filer

Hej Alle

Har fået en fejl i xp, den ville ikke starte op, men jeg har pillede disken ud for at se om det var et disk problem.
Men det er det ikke, nu gå jagten på mine mails fra outlook, jeg har scannet *.pst uden held, alle filer er ikke skjulte, men problemet er....HVOR ER DE HENNE!!!! nop backup...har lært det nu (måske) har kikkede i mappen c:\Documents and Settings\navn\\Application Data\Microsoft\Outlook...

fedthans
Avatar billede levich Nybegynder
17. juni 2007 - 13:59 #1
C:\Documents and Settings\<<dit navn>>\Lokale indstillinger\Application Data\Microsoft\Outlook\
Avatar billede fedthans Nybegynder
17. juni 2007 - 14:37 #2
Ok Glemte lokal indstillinger:)
Avatar billede levich Nybegynder
17. juni 2007 - 19:25 #3
Outlook indeholder mulighed for at placere *.pst filen et andet vilkårligt sted på harddisken. Derfor søg efter "*.pst" på din/dine harddisk(e).
Avatar billede fedthans Nybegynder
17. juni 2007 - 19:31 #4
Hej igen
Det har jeg også prøvet.. uden held:)
Avatar billede levich Nybegynder
17. juni 2007 - 21:10 #5
Hvilken version af Outlook har du?
Avatar billede fedthans Nybegynder
20. juni 2007 - 09:08 #6
office 2000:)
Avatar billede levich Nybegynder
20. juni 2007 - 18:16 #7
Hmm, der bør være en *.pst fil, når du bruger Outlook 2000.
Jeg ved desværre ikke om der er noget at gøre.
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
17. september 2007 - 09:35 #8
De hedder vidst .ost, hvis du kører Outlook op mod en Exchange server.
Avatar billede fedthans Nybegynder
17. september 2007 - 10:55 #9
Disken var defekt....surt
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
17. september 2007 - 11:23 #10
Hvad er det man siger.. rigtige mænd tager...