Avatar billede hobz Nybegynder
16. juni 2007 - 18:02 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

https og ssl

Hvordan kan jeg connecte via HTTPS i C#?
Avatar billede arne_v Ekspert
17. juni 2007 - 04:12 #1
Eksempel fra lageret:

using System;
using System.Net;
using System.Security.Cryptography.X509Certificates;

class MainClass
{
    public static void Main(string[] args)
    {
        ServicePointManager.CertificatePolicy = new MySecurityPolicy();
        WebRequest wr = WebRequest.Create("https://www.domain.dk/");
        string html = new System.IO.StreamReader(wr.GetResponse().GetResponseStream()).ReadToEnd();
        Console.WriteLine(html);
    }

internal class MySecurityPolicy : ICertificatePolicy
{
    public bool CheckValidationResult(ServicePoint sPoint, X509Certificate cert, WebRequest wRequest, int certProb)
    {
        return true;
    }
Avatar billede hobz Nybegynder
17. juni 2007 - 11:52 #2
Tak for det. Det virkede.
CertificatePolicy er dog obsolete for typen, i flg. visual C#.
Avatar billede hobz Nybegynder
29. juni 2007 - 21:28 #3
Lukket.
Avatar billede arne_v Ekspert
30. juni 2007 - 17:46 #4
Når det virkede - hvorfor har du så taget point selv ??
Avatar billede snowball Novice
05. juli 2007 - 21:02 #5
hobz: Forklar venligst hvorfor du selv tager pointene for dette spørgsmål når du har fået svar på dit spørgsmål?

At der ikke er nogen der har lavet et indlæg som et "svar" er ikke gyldig grund til selv at tage pointene. I så fald bedes du venligst oprette et nyt spørgsmål så pointene kan blive uddelt, tak.

Snowball / Admin
Avatar billede snowball Novice
15. august 2007 - 08:18 #6
hobz har ignoreret i alt 4 beskeder i løbet af knap 1½ måned, og er derfor blevet deaktiveret.

Snowball / Admin