Avatar billede fuxi Nybegynder
15. juni 2007 - 22:39 Der er 4 kommentarer

Execute .aspx fil og hent som string

Jeg har et par .aspx filer som jeg meget gerne vil hente som string efter at de er eksikveret.
Er det muligt på nogen nem måde?

Jeg har også kodet ColdFusion hvor det ville være super nemt, men har behov for det samme bare i C# .NET

Koden jeg gerne ville have i C# ville være noget ala dette ColdFusion kode:

<cfsavecontent variable="tmpContent">
<cfinclude template="minColdFusionFil.cfm">
</cfsavecontent>
<cfoutput>#tmpContent#</cfoutput>

Kort fortalt så tager den og gemmer alt eksekveret kode fra filen minColdFusionFil.cfm ned i variablen tmpContent og udskriver variablen.
Avatar billede stoffer Nybegynder
16. juni 2007 - 02:11 #1
"gemmer alt ekseveret kode"? betyder det at den gemmer HTML outputtet eller hvordan?
Avatar billede stoffer Nybegynder
16. juni 2007 - 02:13 #2
Avatar billede lifo Nybegynder
17. juni 2007 - 19:00 #3
Lyder lidt som om du tænker på at include en fil i an anden
det laver man ikke aspx
du skal i stedenfor kigge på usercontrolls og/eller masterpages
Avatar billede arne_v Ekspert
31. marts 2008 - 02:46 #4
Det kunne også laves med et HTTP Module.