Avatar billede retrixz Nybegynder
15. juni 2007 - 11:51 Der er 7 kommentarer

Sorter efter variable

Goddag folkens

Jeg har en database med nogle videoer. Det jeg gerne ville, var at når man så en video, ville der også blive vist alle videoer fra samme artist.

Det er altså de sidste 5 linier mit problem ligger i.

KODE: http://rafb.net/p/ae7A7O78.html

Jeg giver 200 point for et rigtigt svar :)
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
15. juni 2007 - 12:03 #1
Altid se din fejl, fx:

$query = mysql_query("SLECT * FROM news WHERE album like '%$artist%") or die(mysql_error());

og så vil du måske opdage disse:

$query = mysql_query("SELECT * FROM news WHERE album like '%$artist%'") or die(mysql_error());
Avatar billede retrixz Nybegynder
15. juni 2007 - 12:09 #2
Jeg har rettet det, kom bare til at lave en fejl da jeg pastede det. Men det virker stadig ikke
Avatar billede w13 Novice
15. juni 2007 - 12:22 #3
Hvad er fejlen da?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
15. juni 2007 - 12:23 #4
Så må du jo vise koden du har nu, og fortælle hvad du mener med "virker stadig ikke".
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
15. juni 2007 - 12:24 #5
Hvis det du mener ikke virker, er at der ikke kommer flere rækker ud, så er det jo bare fordi du ikke løber alle rækkerne igennem med fx en while.
Avatar billede retrixz Nybegynder
15. juni 2007 - 12:29 #6
Jeg har blot ændret stavefejlen.

Og jeg ville meget gerne vise hvad det var, som ikke virket.

Jeg er ikke den største haj til mysql.

Det jeg ønsker, er blot. At få vist alle nyheder som er skrevet af samme person.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
15. juni 2007 - 12:40 #7
"Jeg har blot ændret stavefejlen." - der var 3 ting i mit indlæg 12:03:08
Når du ikke vil vise din kode, så må jo gætte - eller lade være med at komme med forslag ;)
Du har sikkert en while-løkke andetsteds i dine scripts, eller find et eksempel på http://php.net/mysql_fetch_assoc