Avatar billede cybermaster Nybegynder
15. juni 2007 - 03:21 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Gennemsnits tid mellem 2 datoer

Gennemsnits tid mellem 2 datoer i de sidste 2 måneder.

Det er lagt i DATE

på forhånd tak ;o)
Avatar billede arne_v Ekspert
15. juni 2007 - 03:25 #1
Kunne vi få lidt mere info om hvad du har og hvad du vil have ud ?
Avatar billede cybermaster Nybegynder
15. juni 2007 - 03:31 #2
Det kan du tro.

Den tabel bruges til at håndterer kunne reprationer, jeg vil meget gerne have gennemsnittet for de sidste 2 måneder, mange dage der gik fra den blev indskrevt, til at der blev trykket at den var færdig.
Avatar billede arne_v Ekspert
15. juni 2007 - 04:09 #3
prøv:

SELECT AVG(DATEDIFF(datoud,datoind)) FROM tabel WHERE datoud > DATE_SUB(NOW(), INTERVAL 2 MONTH)
Avatar billede cybermaster Nybegynder
15. juni 2007 - 04:36 #4
umidelbart, kan jeg ikke få det til at virke, men går i seng nu, og satser på en natte søvn hjælper.

Skal der entelig ikke en AS et_navn ind, eller hvilken variabel viser resultatet?
Avatar billede cybermaster Nybegynder
15. juni 2007 - 04:46 #5
Fandt denne side, http://bugs.mysql.com/bug.php?id=14124, hvor de snakker om der er bugs i DATEDIFF Funktionen. Er der en anden måde det kan gøres på?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
15. juni 2007 - 11:10 #6
datoud har vel ikke et indhold for reparationer, der ikke er færdige. Du skal vel tage dem væk med en betingelse i din WHERE.
Avatar billede cybermaster Nybegynder
15. juni 2007 - 15:15 #7
Jeg tror jeg vælger at lave det i php istedet, for ikke mindst at have flere valgmuligheder. Jeg siger tak for forsøget.

erikjacobsen > Jeg  er ikke helt sikker på hvad du mener.

Arne_V -> Lig et svar.
Avatar billede cybermaster Nybegynder
29. juni 2007 - 14:15 #8
Lukker.