Avatar billede cdull Nybegynder
13. juni 2007 - 04:16 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Slette script fra ClientScript

Jeg har et problem med usercontrols og noget javascript.
Jeg loader diverse usercontrol på min side, som hver skal bruge noget javascript.
Dette javascript skal kun gælde for den usercontrol man er i.

Jeg bruger
this.Page.ClientScript.RegisterStartupScript(Page.GetType(), "key1", ">script>alert('key1');</script>");
til at registere javascript klumpen med.

Når jeg så går hen til en anden usercontrol(det bruges som navigering), vil javascript fra de andre usercontrols bruge elementer, som jo ikke findes
i denne usercontrol.

Hvis det giver mening, så vil jeg gerne finde en måde at slette "key1" scriptet, når jeg ikke skal bruge det.
Er det muligt at slette ? eller overskrive ?
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
13. juni 2007 - 15:40 #1
du kan bruge :
this.Page.ClientScript.IsClientScriptBlockRegistered
Til at finde ud af om et bestemt script er registreret og måske kan du så overskrive det.
Men det virker som en lidt spøjs måde at gøre det på.
Avatar billede cdull Nybegynder
13. maj 2008 - 00:08 #2
Jeg lukker.