Avatar billede mnm2004 Nybegynder
12. juni 2007 - 16:47 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

MacBook kan ikke udskrive ordentlig.

Jeg har en MacBook Pro og en HP Deskjet 895Cxi printer.
Da jeg satte den til tilføjede den sig som den skulle til min printerliste (har aldrig printet ud fra computeren før)
og jeg kunne sagten skrive en testside ud, der så helt fin ud.
Jeg åbner derefter et word-dokument og vil skrive det ud..
Det går helt fint, men den første side printeren skriver ud, står der en linie på noget med status, nogle smillie osv.
Den næste side som så skulle indeholde selve dokumentet kommer ud. ser den meget underlig ud, og strækker sig over flere sider som det ellers ikke gør.
(se billede her: http://www.fluii.dk/pic/FluiiDK-1760.jpg )

Jeg brugte størrelse 12, med times new roman.
Avatar billede mnm2004 Nybegynder
12. juni 2007 - 16:48 #1
Nogen der kan hjælpe?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
13. juni 2007 - 07:58 #2
Det kunne lyde som et støjproblem.

Hvis du bruger parallelkablet, kan det sidde løst i en af enderne, eller simpelthen være defekt. Det kan også ske med et USB kabel - specielt hvis det er for langt, men er dog noget mere sjældent.

Så prøv i første omgang at skifte kablet.
Avatar billede mnm2004 Nybegynder
13. juni 2007 - 14:30 #3
Okay, har lige prøvet med et helt nyt 1 meter kabel - samme resultat.
Jeg har prøvet at skrive et billede ud, og det ser helt normalt ud. Jeg har også prøvet at skrive ud via min windows partition (BootCamp) og det virker helt fint, med både tekst og billeder.
Avatar billede mnm2004 Nybegynder
13. juni 2007 - 14:32 #4
Jeg ved ikke hvorfor, men det billede jeg tog at papiret og lagde ud er blevet erstattet. Jeg har lagt det op på mit eget domæne:
http://www.mvdesign.dk/hp.jpg
Avatar billede ole_madsen Ekspert
13. juni 2007 - 14:37 #5
Okay - mønsteret på billedet ligner ikke umiddelbart støj.

Jeg må jo sige med det samme, at jeg absolut intet kender til MAC verdenen, så jeg kommer nok til kort...

Men var det en PC der lavede tricket, ville jeg prøve med en ny driver.

http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareCategory?product=59306&lc=en&cc=dk&dlc=da&lang=da&cc=dk er der en oversigt til de forskellige drivere - af gode grunde kender jeg ikke versionen af dit OS....
Avatar billede mnm2004 Nybegynder
13. juni 2007 - 14:48 #6
ole_madsen>> Jeg har MAC OS X (10.4.9)
Der skulle ifølge HP, være indbygget drivere til denne printer i MAC OS X, men jeg har prøvet at hente drivere til den. Resultatet er bare det samme.

Skulle jeg flytte spørgsmålet over i Mac-kategorien mon?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
13. juni 2007 - 15:39 #7
Det kan nok ske der er flere der er bekendt med problemet dér... så det er da et forsøg værd.

Jeg tror desværre ikke jeg kan hjælpe mere...
Avatar billede mnm2004 Nybegynder
14. juni 2007 - 00:04 #8
Okay.. ellers tak for forsøget :)
Jeg lukker tråden.