Avatar billede faxy Nybegynder
11. juni 2007 - 12:33 Der er 2 kommentarer

reference problem. kan man try catch fejlen

Goddag eksperter.

har brug for hjælp her, for det langt over min viden.

Jeg laver en reference til en COM. alt virker fint. den lægger dll filen med, og åbner jeg den på en computer der har programmet i en 7.5 version er der ingen problemer.

har de så en 7.0 version, giver den en fejl i framework 2.0 og vil ikke starte mit program.

så kommer spørgsmålet, kan jeg kodemæssigt fjerne den reference, en eller anden måde sådan jeg kan få startet programmet op, det nemlig kun en lille ting den reference gør.
Avatar billede innercitydk Nybegynder
11. juni 2007 - 13:46 #1
Er problemet så ikke at 7.0 ikke understøtter COM objekter ordentligt? Hvis dette er tilfældet kan det kun køre hvis frameworket er 2.0.

Vh Nicki
Avatar billede faxy Nybegynder
14. juni 2007 - 12:40 #2
jo også det jeg kommer frem til, det derfor jeg ville fange fejlen på en måde.

den kører framework 2.0