Avatar billede Slettet bruger
11. juni 2007 - 10:15 Der er 1 løsning

Store tabeller kan ikke vises i phpMyAdmin

Hej

Jeg har en tabel med 224 attributter/kolonner og ca. 500 poster/rækker.

Når jeg trykker "vis" i phpMyAdmin så får jeg nu bare en tom side frem... altså helt blank, hvid. Jeg formoder kraftigt at det har at gøre med at jeg har tilføjet flere atrubutter til tabellen, hvilket sker jævnligt.

Er der nogen, der ved om dette er en officel "bug" eller begrænsning i MySQL eller phpMyAdmin? Jeg ved godt at 224 atributter i en tabel er meget, men jeg kan ikke se hvorfor det ikke skulle kunne lade sig gøre.

Jeg kan godt få vist tabelstrukturen i phpMyAdmin, men altså ikke blot trykke "vis" og så vist indholdet af tabellen. Jeg kan også vælge "SQL" fanebladet og lave en "SELECT * FROM" og dermed få vist tabellen. Jeg kan også i MySQL konsollen få vist tabeldata ved at lave en SELECT.
Avatar billede Slettet bruger
26. april 2008 - 21:49 #1
Lukker