Avatar billede splatterdk Nybegynder
10. juni 2007 - 13:46 Der er 2 kommentarer

Webspell og phpbb3

Se jeg er igang med at lave en clan hjemmeside, og havde tænkt mig at bygge forum og forside sammen således at brugeren på forsiden var de samme som på forummet.

Men det har jeg ikke rigtigt den rigtige viden til, så derfor vil jeg gerne høre om der er nogle herinde som tør tage forsøget.

200 points på spil.

User tabellen i phpbb: Users
User tabellen i webspell: User

MVH
Mikkel.
Mail og msn: Master@battlesite.dk
Avatar billede windcape Praktikant
10. juni 2007 - 14:07 #1
nej, fordi at phpbb har et mareridt af et auth-system. Det er næsten umuligt at bygget det samme med noget som helst.

Vil anbefale et nemmere forum istedet, som f.eks. PunBB
Avatar billede leif Seniormester
10. juni 2007 - 14:59 #2
En mulighed er vel at kigge om det er "nemt" i Webspell