Avatar billede ottoskov Nybegynder
06. juni 2007 - 21:40 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Udskriv og mail i samme knap?

Jeg har et problem.
Jeg er ved at lave en booking formular i Access og til at afsende bookingen
ville jeg gerne bruge en knap i Databasen sådan at når man har indtastet
dataeren så bare kan trykke på "send" og så kan en forudbestem E-mail
adresse modtage denne mail med dataeren.
Jeg har også en ide om at den samme knap også udskriver et fragtbrev.

Problem 2.
De data jeg sammer i løbet af dage, kan man så udskrive en sedel med alle
dataeren på?(men kun for DD)
Jeg kunne forstille mig at jeg kunne bruge en afkrysningsboks til at markere at jeg vil have DD listen ud?
Eller måske et dato felt?

Ja, det s** lidt svært, da jeg ikke er skide god til access.

Kan det lade sig gøre i office 2000 pro.?

Min DB kan downloads her
http://rapidshare.com/files/35629597/db1.mdb
Avatar billede mugs Novice
07. juni 2007 - 07:43 #1
Du kan sende en e-mail med denne kommando:

DoCmd.SendObject , "", "", VARemail, "", "", "Hej", "Dette er en prøve", False, ""

VARemail er et felt i formularen der indeholder mmodtagerens e-mail.
Avatar billede Slettet bruger
07. juni 2007 - 14:17 #2
Avatar billede Slettet bruger
11. juni 2007 - 09:46 #3
ottoskov!~)
Avatar billede ottoskov Nybegynder
12. juni 2007 - 08:41 #4
Hej igen.
Undskyld vedte tide, men arbejde ta'r alt for meget af en's fritid ;-)

Dette var faktisk en god løsing(spg) og den kan jeg godt bruge!

Du har lige få'et 200 point.
Og mange tak for hjælpen!

M.v.h.
Otto
Avatar billede Slettet bruger
12. juni 2007 - 09:10 #5
!~)