Avatar billede moskms Nybegynder
06. juni 2007 - 13:53 Der er 1 kommentar

Skalering af regneark når det sendes med email

Idet jeg en gang om ugen skal indsende mit time forbrug har jeg oprettet et regneark til at styre dette. Dette regneark bliver sendt til firmaet som en vedhæftet fil.

Jeg ville gerne at det kunne sendes i mailen direkte således at denne kunne udskrives uden at starte excel.

Mit problem er at hver gang jeg har gjort dette fylder det mere en en A4 side er der en måde man kan skalere arket således at det kun kommer til at fylde en A4 side hos modtageren

P.F.T.
Avatar billede knirkeline Nybegynder
06. juni 2007 - 16:08 #1
Hvis du indstiller skaleringen til én side og gemmer arket inden du sender det, burde det stadig have denne indstilling, når modtageren åbner det.