Avatar billede niceguy21 Nybegynder
06. juni 2007 - 07:10 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Password på under mappen på en Synology CS-407E?

Hejsa!

Har lige købt en Thecos N2100 Nas Server, og den virker fint fint.

Mit eneste problem er at jeg kun kan lave bruger rattigheder på hoved mapper! Lidt belastende :-)

Er der nogen som ved om man kan styre rattighederne på under mapper på en Synology CS-407E?

På forhånd tak!
Avatar billede AnyFellow Mester
06. juni 2007 - 09:00 #1
Jeg har haft flere forskellige Synology-bokse, og det har ikke været muligt at styre rettigheder på andet end "shares".
Avatar billede ole_madsen Ekspert
06. juni 2007 - 18:50 #2
Og det bekræfter jeg lige - det er også min oplevelse.

..Med mindre der engang i fremtiden kommer en ny "firmware" der kan det, eller du selv eksperimenterer med at lægge noget nyt på, tror jeg ikke der er nogen måde at snyde sig til det.
Avatar billede niceguy21 Nybegynder
19. juni 2007 - 21:49 #3
Og i har så ret!!!! Jeg skal bare lige bruge et "svar" fra jer... Så i kan få nogen point :-)
Avatar billede AnyFellow Mester
18. oktober 2007 - 09:23 #4
Bedre sent end aldrig :)
Avatar billede ole_madsen Ekspert
18. oktober 2007 - 09:44 #5
Hov - den havde jeg heller ikke set...