Avatar billede sbaht Nybegynder
05. juni 2007 - 01:28 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Fejl ved eksport til Excel fra SQL

Jeg har lavet en eksportfunktion som fungerer, problemet er nu at når der skal eksporteres en stor mængde records fra databasen, får jeg følgende fejl:

Maximum request length exceeded.
Description: An unhandled exception occurred during the execution of the current web request. Please review the stack trace for more information about the error and where it originated in the code.

Exception Details: System.Web.HttpException: Maximum request length exceeded.

Source Error:

An unhandled exception was generated during the execution of the current web request. Information regarding the origin and location of the exception can be identified using the exception stack trace below.

Stack Trace:

[HttpException (0x80004005): Maximum request length exceeded.]
  System.Web.HttpRequest.GetEntireRawContent() +895
  System.Web.HttpRequest.FillInFormCollection() +120
  System.Web.HttpRequest.get_Form() +50
  System.Web.UI.Page.GetCollectionBasedOnMethod() +70
  System.Web.UI.Page.DeterminePostBackMode() +128
  System.Web.UI.Page.ProcessRequestMain() +63

Er der nogen der har et tip til hvordan man undgår denne??
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
05. juni 2007 - 08:50 #1
Avatar billede sbaht Nybegynder
10. september 2007 - 17:45 #2
Ups har sq glemt at sige tak for hjælpen!! Det virker!
Et svar tak..;-)
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
10. september 2007 - 18:20 #3
svar :)