Avatar billede jvt Nybegynder
04. juni 2007 - 09:47 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

LOG til Active Directory

En brugerkonto er blevet slettet i AD på et 2003 miljø. Er det muligt at finde ud af hvordan og hvorledes det er sket, evt. via en logfil?
Avatar billede screem_brille Novice
04. juni 2007 - 11:57 #1
det burde fremgå af security loggen, controlpanel, administration, event viewer.
Avatar billede jvt Nybegynder
04. juni 2007 - 14:32 #2
Skal loggen sættes specielt op? jeg kan kun finde "longon/logoff", "Account logon" og lignende punkter. Jeg har læst lidt om at man i registrerings databasen kan sætte nogle indstillinger for hvor meget der skal logges. Der er godt nok mange områder man kan bestemme logningsgraden. Hvor meget er egentligt nok? Men jeg fandt ikke nogen punkt i loggen der beskrev en sletning af en user account :-(
Avatar billede screem_brille Novice
04. juni 2007 - 14:41 #3
det er nemmere at ændre i domain policy (under security og log), kan ikke huske hvad den står til at logge pr default.

Hvor emget der er nok, afhænger helt og andeles af hvad du ønsker at kunne se ;)