Avatar billede georglind Nybegynder
02. juni 2007 - 14:58 Der er 2 kommentarer

Hvordan gør jeg siden mere levende?

Er ved at genudvikle designet til en side. I kan se det foreløbige resultat på kim.levelup.dk. Indtil videre er det lidt kedeligt (og lidt for meget wikipedia-agtigt). Hvordan kan man gøre det mere levende/mindre kedeligt? Må gerne være lidt skævt og knap så strømlinet...

Designet er møntet på siden psi.nbi.dk (derfor er der et psi oppe i hjørnet af den nye side) som er en wiki for fysikstuderende, men der er også andre features...

På forhånd tak...
Avatar billede lund_dk Praktikant
02. juni 2007 - 20:11 #1
GRAFIK; GRAFIK; GRAFIK;

Er svaret på dit spørgsmål..

Det er næsten umuligt at lave et levende site, uden grafik og billeder..
Avatar billede ipconfig Nybegynder
24. december 2009 - 14:10 #2
Er enig med lund_dk men for at gøre det enddu mere levende kunne du anvende flash i menuer osv. Fx hvis man holder markøren hen ved et menupunkt, kunne man få knappen til at lyse op o.lign.