Avatar billede eajava Nybegynder
02. juni 2007 - 12:26 Der er 4 kommentarer

Jeg forsøger at lave en arrayList men det virker ikke

Hej allesammen derude.

Jeg er igang med at lave en arrayList i en klasse og jeg arbejder i eclipse, men når jeg forsøger at angive type af objekter der skal lægges ned i klassen så viser den røde bølge streger under. Se nedenfor:
ArrayList <Spiller> trup;

Hvad gør jeg galt?
Avatar billede mikkelbm Nybegynder
02. juni 2007 - 12:28 #1
Hvad hvis du skriver:

java.util.ArrayList<Spiller> trup;

Eller laver en:

import java.util.*;

i starten af din klasse?
Avatar billede kschiller Nybegynder
02. juni 2007 - 14:35 #2
Har du oprettet klassen Spiller?
Avatar billede eajava Nybegynder
02. juni 2007 - 15:24 #3
Tak for hjælpen. Jeg fandt selv ud af det. Det virkede som om at jeg ikke arbejde med java 5.0 og derfor kunne den ikke finde ud af det.
Avatar billede mikkelbm Nybegynder
03. juni 2007 - 18:18 #4
Husk at lukke spørgsmålet ved selv at svare og acceptere det.