Avatar billede muerteh Praktikant
01. juni 2007 - 10:03 Der er 10 kommentarer

Ram-browser

Hej.
Jeg leder efter et program der kan hjælpe mig med at hente filer ud af mine Ram imens disse data kun er indlæst i mine Ram.
Altså jeg har brug for at kunne se en log-liste med alle de ting der LIGE NU ligger i mine Ram, og derefter kunne hente dem ned på min harddisk. Nogen der kan hjælpe med dette? På forhånd tak :)
Avatar billede screem_brille Novice
01. juni 2007 - 10:12 #1
hvad mener du med filer i dine ram ? og det vil hjælpe at skrive hvilket os.
Avatar billede muerteh Praktikant
01. juni 2007 - 14:16 #2
Det er i forhold til et spil jeg spiller online. Dette spil henter ALTING direkte fra nettet, så intet ligger på harddisken. Hvis jeg vil hente noget ud, skal jeg nå at fange det imens det ligger i mine Ram.. altså lige når det er loaded ind. Det er primært billeder. Jeg kører xp pro sp2
Avatar billede screem_brille Novice
01. juni 2007 - 14:23 #3
det kan du ikke, det nærmeste du kommer er at hente det fra cachen, men jeg tror ikke det vil fungere.
Avatar billede muerteh Praktikant
01. juni 2007 - 14:31 #4
Får lige at vide i min øresnegl at det ikke er fra cachen. Det ligger et sted, før det bliver sendt videre til grafikkortet... ved godt det lyder tosset, men har faktisk set det fungere ;)
Avatar billede screem_brille Novice
26. juni 2007 - 14:01 #5
er du kommet videre ?
Avatar billede muerteh Praktikant
26. juni 2007 - 21:34 #6
ikke det store... men har fået oplyst at det programmet gør, er at generére en mappe med rammenes filer som altså ligger på c-drevet. Når filerne forlader rammene, forsvinder de også i mappen
Avatar billede muerteh Praktikant
26. juni 2007 - 21:35 #7
og tak til eksperten.dk.. prøver igen:

ikke det store... men har fået oplyst at det programmet går, er at generére en mappe med rammenes filer som altså ligger på c-drevet. Når filerne forlader rammene, forsvinder de også i mappen
Avatar billede muerteh Praktikant
26. juni 2007 - 21:35 #8
ok, det kan åbenbart ikke lykkes selvom man sletter de kryptiske koder siden laver istedet for ø og å... håber du kan tyde det alligevel :)
Avatar billede screem_brille Novice
27. juni 2007 - 07:39 #9
ja kan godt tyde det, men undrer mig nu over de koder, swr du tænker på er mappen : midlertidige internet filer. men det er ikke alle filer du kan finde der. (eller bruge ihvertfald)
Avatar billede muerteh Praktikant
27. juni 2007 - 18:46 #10
Nope, jeg er klar over det ;) Det er jo dette program der opretter mappen, og smider filerne deri.... og de findes som sagt kun imens de er i rammene.... så f.eks. i et computerspil.... hvis du står i en by og kigger rundt, så vil der være textures på vægge, gaden, lygtepæle og ALT andet.... hvis du så beslutter at gå et andet sted hen, lad os sige ud i en skov, så bliver disse textures fra før fjernet igen, og istedet vil textures fra træer, buske, jorden osv osv blive lagt ned i denne mappe... endda som jpg-filer m.m.
Håber det giver en slags mening, selvom jeg måske nok ved at du ikke har svaret til mig alligevel ;)