Avatar billede argmhz Nybegynder
31. maj 2007 - 12:08 Der er 3 kommentarer

limit på group_concat?

Hej er der nogle der kan hjælpe mig !

jeg prøver at undgå at lave en ny select for vær række ?
Avatar billede 0xffff Nybegynder
31. maj 2007 - 13:36 #1
Fra http://dev.mysql.com/doc/refman/5.0/en/group-by-functions.html

"The result is truncated to the maximum length that is given by the group_concat_max_len system variable, which has a default value of 1024. The value can be set higher, although the maximum effective length of the return value is constrained by the value of max_allowed_packet."

Lader til at vi snakker max. 1024 karakterer.
Avatar billede argmhz Nybegynder
31. maj 2007 - 13:50 #2
Hvordan sætter man den til noget nyt?
Avatar billede 0xffff Nybegynder
31. maj 2007 - 13:57 #3
SET SESSION group_concat_max_len = xxxxx;