Avatar billede jonasst Nybegynder
31. maj 2007 - 10:36 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Lokal variabel i dynamisk tekstfelt

Hej eksperter
Jeg har prøvet at få en variabel ind i et dynamisk tekstfelt. Resultatet er ingen fejlmeddelelser og ingen tekst. Her er actionscript koden:

var groupNames:Array = ["Aktoratet", "ASMØ", "Dax teater", "De Klaustrofobiske Kosmonauter", "Die Raucherei", "FLOKKEN", "Kaliber8", "QUASI", "TeaterJuJu", "Teatret Ios", "Wildfux", "Xofia"];

function displayGroupAndTitel(chosenGroup:Number){
    var displayText:String;
    displayText ="Gruppens navn"+groupNames[chosenGroup]+".";
    avatar_mc.groupName_txt.text = displayText;

}

avatar1_btn.onRollOver = function(){
displayGroupAndTitel(1);

};

Hvad dælen gør jeg forkert??
Avatar billede andersbro Nybegynder
31. maj 2007 - 10:45 #1
Har du embedded din font og givet den et linkage-navn?
Avatar billede jonasst Nybegynder
31. maj 2007 - 10:47 #2
nej kan du forklare det nærmere?
Avatar billede andersbro Nybegynder
31. maj 2007 - 10:53 #3
Hvis du bruger en anden font end standard web fontene, skal din font embeddes i flash-filen.
Avatar billede jonasst Nybegynder
31. maj 2007 - 11:18 #4
Fonten var nu plain arial men - lol tænk engang det var endnu nemmere end det. Font farven var sat til hvid bum bum pinligt. Men tak for hjælpen du bragte mig på sporet ved at rette opmærksomheden mod selv fonten. Har ellers kigget 1000 gange på koden og stier osv. Og når jeg så ikke har fået nogen fejl har jeg være på herrens mark.
Men nu er jeg på sporet igen tak for hjælpen håber du smider et svar.
Avatar billede andersbro Nybegynder
31. maj 2007 - 11:37 #5
Jaeh, et svar kan man nu altid smide, selv om jeg ikke svarede på noget... men tak